Experienta alaturi de echipa Maison Dadoo

In domeniul organizarii de evenimente am inteles un lucru extrem de important: invatarea este un proces continuu, ce nu se opreste in niciun moment. De asemenea, ca in orice alta activitate, este necesara studierea trendurilor, noutatilor si directiilor creative. Exact acest lucru am facut noi alaturi de minunata echipa Maison Dadoo, ce ne-a impartasit, de-a lungul catorva evenimente, aspecte importante ale workflow-ului caracteristic ce ii plaseaza, desigur, in topul agentiilor full service de organizare de evenimente.

Learn from the best

Acesta a fost si este motto-ul dupa care ne-am ghidat si am imbratisat fiecare sfat, idee si sugestie primita pentru a realiza evenimente cu totul deosebite. Ceea ce stiam deja, dar Alex de la Maison Dadoo ne-a reamintit, este faptul ca organizarea unui eveniment incepe cu mult timp inaintea momentului in care acesta are loc, incepe chiar de la primele intalniri, atat de importante pentru a stabili in primul rand o legatura cu clientul, intelegandu-i asteptarile si dorintele.

Factorul “WOW”

Suntem siguri ca intelegeti la ce ne referim, nu-i asa? Daca nu, va spunem acum: fiecare eveniment organizat de Maison Dadoo are acest “factor wow” ce poate fi regasit fie in decor, intr-un aranjament floral aparte sau chiar intr-un moment artistic atipic, intr-o idee personalizata, dedicata protagonistilor evenimentului.

Raportandu-ne acum la activitatea noastra, la Alyssa Events nu lipseste niciodata comunicarea constanta cu clientul, planificarea pas cu pas a fiecarui detaliu si parcurgerea impreuna cu acesta a tuturor momentelor ce vor avea loc in ziua evenimentului.

Un workshop la fata locului

Cam asa am putea descrie zilele petrecute alaturi de echipa Maison Dadoo, careia ii multumim tare mult pentru experienta unica de a fi in mjlocul actiunii unor evenimente faine, in urma carora am invatat atat de multe lucruri ce tin de organizare & logistica, design floral si, in special, comunicare cu clientul.

Noi asa am dat startul noului sezon de evenimente, cu informatii fresh, experiente “altfel” si mult entuziasm! Abia asteptam sa punem in aplicare fiecare sfat primit si sa cream alaturi de voi, cei ce ne-ati ales, momente unice!

Cu drag,

echipa Alyssa Events.